Activitats Extraescolars anul·lades

Us hem d’informar que malauradament i degut a diversos motius relacionats amb la situació actual algunes activitats extraescolars no es podran fer i que per tant queden anul·lades. Aquestes són:.

• Totes les EXTRAESCOLARS DE TARDA DE CICLE INFANTIL (P3, P4 I P5) degut a la impossibilitat de fer compatible l’horari de sortida (16h30) amb la obligatorietat de que totes les activitats finalitzin a les 17:00h.
  • Les següents activitats per no assolir finalment el nombre mínim d’inscrits:
    • DANSA MODERNA (3r i 4t) – dimecres
    • ESCACS (2n) – divendres
    • IOGA (1r) – dilluns
    • JUDO (5è i 6è) – dimarts
    • LLENGUATGE MUSICAL (3r i 4t) – dimecres
    • PISCINA (1r i 2n) – dilluns
  • Les següents activitats  per incompatibilitat amb els protocols de la Covid:
    • INSTRUMENT migdia
    • RÍTMICA migdia
    • ROBÒTICA tarda

Des de l’AMPA som conscients que un canvi com aquest i amb tan poca antelació pot afectar la logística familiar. Per aquest motiu, a totes les famílies afectades se’ls permetrà de forma extraordinària inscriure els seus fills a l’Espai Tardes. Per fer-ho cal que ompliu el formulari inferior indicant quins dies voleu que els vostres fills facin Espai Tardes enlloc de la extraescolar anul·lada. Teniu fins el dia 22 de setembre per enviar el formulari (per correu electrònic no s’atendran peticions d’aquest tipus), passat aquest dia entendrem que si no heu sol·licitat Espai Tardes és perque a partir del dia 1 els recollireu a la sortida de l’escola.

Qualsevol canvi addicional sobre les activitats extraescolars els podeu demanar a través d’ampaescolabarcelona@gmail.com abans del dia 10 d’octubre i es faria efectiu a partir de novembre.

TOTA LA RESTA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CONTINUEN EN CURS I ES PREVEU L’INICI DE LES MATEIXES EL DIA 1 D’OCTUBRE AMB LA MÀXIMA NORMALITAT POSSIBLE.

Comentar-vos també, per la vostra tranquil·litat, que tant els espais interiors que s’utilitzin, com el material de totes les activitats seran desinfectats a l’inici i a l’acabament de les activitats.

Degut a que la situació sanitària pot canviar i generar noves modificacions als serveis oferts, davant de qualsevol canvi us anirem informant.

Categories: Extraescolars