Adaptació a les noves mesures del govern

Tal com us hem avançat per whatsapp, us ampliem la informació dels canvis que hem hagut de realitzar, per adaptar-nos als requeriments del Govern, en les activitats que es realitzen a l’Escola Barcelona i que s’aplicaran a partir de demà dilluns, dia 2 de novembre de 2020:

1. Extraescolars: com ja sabeu, les activitats extraescolars han estat suspeses durant quinze dies o fins que hi hagi un canvi en les instruccions del Govern, que ens permeti reactivar-les. Com a excepció, l’extraescolar d’anglès, dels grups que ho feien fora de l’escola, es farà de forma telemàtica (us ho expliquem en el 5è punt).

2. Pagament de les extraescolars del mes de novembre: degut al poc marge de temps que ens ha donat el Govern per aplicar les noves mesures, anunciades el passat dijous dia 30 per aplicar-les de manera urgent el dia 31, no ha estat possible aturar el cobrament de l’import de les extraescolars del mes de novembre tal i com estava programat, per part de l’entitat bancària. És per aquest motiu que, durant els propers dies, veureu que es fa el càrrec i un abonament automàtic posterior pel mateix import. Us demanem que ho comproveu i en cas de no rebre el corresponent abonament en els propers 3 dies, us poseu en contacte amb nosaltres enviant-nos un correu a l’adreça: ampaescolabarcelona@gmail.com

3. Servei d’acollida – matins: en ser considerat com a servei essencial de conciliació per les famílies, no es veu afectat i per tant, continuarà funcionant com fins ara.

4. Servei d’acollida – tardes: seguint el criteri anterior, hem habilitat un servei d’acollida de tardes perquè les famílies que ho necessitin puguin recollir els seus fills/es a les 17:00h, enlloc de a l’hora de sortida del grup de classe que va enviar Direcció. Aquest servei no és una extraescolar, sinó un servei d’acollida similar al servei d’acollida dels matins, però en horari de tarda. És possible que, per condicions meteorològiques i/o organitzatives, els nens/es hagin de romandre a l’aula per poder mantenir els grups bombolla, al ser requisit imprescindible per a poder oferir-vos-el.

El cost i funcionament del servei serà el mateix que el d’Espais Tardes:

• 1 dia/setmana​​​: 12 €
  • 2 dies/setmana​​: 22€
  • 3 dies/setmana​​:30 €
  • 4 dies/setmana​​: 36 €
  • 5 dies/setmana​​: 40 €
  • Puntual (esporàdic)​​: 5 €

Les famílies interessades heu d’inscriure els vostres fills/es indicant els dies en què necessitareu fer ús d’aquest servei mitjançant el següent formulari. Aquest estarà actiu fins demà dilluns 2 de novembre a les 12:00 del migdia per poder organitzar els grups, espais i monitors necessaris. Si no contesteu al formulari abans d’aquesta hora entendrem que NO voleu fer ús d’aquest servei.

5. Extraescolar d’anglès: l’acadèmia d’idiomes Master Languages proposa continuar fent les classes en línia en tots els cursos (des de 1er fins a 6è). Tenint en compte que l’alumnat surt en diferents horaris, totes les classes començaran a les 16.45h.

A principi de curs ja vau rebre un document informatiu de l’acadèmia, on se us demanava les vostres dades i l’autorització per afegir-vos a un grup de WhatsApp de la classe d’anglès dels vostres fills/es, per tal d’enviar-vos informació. És a través d’aquest canal, que el professor us farà arribar l’enllaç de zoom/meet per a poder entrar a la classe virtual.

Tant aviat com es puguin reprendre les classes presencials, us n’informarem.

Categories: Extraescolars