Reobrim Extraescolars en grups bombolla

A partir del mes de Març

Volem tornar a les tardes plenes de jocs, riures i xivarri de nens i nenes. Tardes d’imaginació, creativitat, socialització, acció i moviment. Aprendre, experimentar, descobrir… CRÉIXER!!!

Volem reiniciar les activitats extraescolars a la nostra escola, a hores d’ara ja tenim clar que la millor alternativa és poder-les fer en grups bombolla, per que siguin segures fins a final de curs. Comencem de nou, només es mantindran els inscrits a les activitats que s’estan fent actualment: Diver Tardes i Anglès online.

Hem unit a totes les entitats que treballen per l’AFA a l´escola: Teatre, UBAE i Diver´s i, juntament amb la col.laboració de la Direcció de l’Escola que ens ha cedit més espais per poder fer-ho, tirem endavant aquest projecte per obrir aquesta nova inscripció d’activitats extraescolars per tots els grups, des de P3 fins a 6è.

Amb imaginació i esforç podem tornar-hi respectant totes les mesures restrictives de salut i higiene. Podem frenar aquesta aturada de les activitats que tant afecta a la salut física i emocional dels infants, la conciliació familiar i l’economia de monitors, monitores i entitats

Podrem tornar-hi sempre que aconseguim grups de mínim 6 alumnes per cada activitat proposada del mateix grup bombolla. Per tal d’aconseguir-ho hem repartit, en els diferents dies de la setmana, les activitats per cada un dels grups tenint en compte la disponibilitat d’espai. També s’ha hagut d’incrementar la quota d’algunes activitats en 1€ pel sobrecost de monitoratge que comporta haver de fer les activitats en grups reduïts

Al document adjunt hi trobareu la graella amb les activitats disponibles per grup bombolla i dia de la setmana, els horaris, preus i una descripció de cadascuna. Trieu quines activitats d’entre les disponibles pel vostre grup i en els dies desitjats voleu que facin els vostres fills/es.

Per aconseguir que es duguin a terme el màxim d’activitats cal que ens organitzem:

• del 8 al 19 de febrer obrirem la inscripció a les activitats extraescolars. Tots els que esteu interessats apunteu-vos, a través del link al formulari que trobareu al final d’aquest email, durant aquesta primera setmana d’inscripció.
  • dilluns dia 15, un cop tinguem la informació de les inscripcions, enviarem a través dels delegats/delegades de classe, als grups de WhatsApp de cadascun dels grups bombolla, quins grups aconsegueixen aquest mínim d’inscrits i quins estan a punt d’aconseguir-ho, per tal que en aquesta segona setmana puguin inscriure’s en aquestes activitats qui s’ha quedat sense altres opcions i/o estigui interessat en acabar de tancar algun grup que no arriba als mínims necessaris.

En el cas que volguéssiu canviar el Diver Tardes per alguna de les extraescolars que ara oferim, inscriviu-vos i si tiren endavant farem la baixa del Diver Tardes automàticament els dies que coincideixin. Si la extraescolar no acaba fent-se, l’alumne seguirà donat d’alta en l’activitat Diver Tardes com fins ara.

En algunes escoles ja s’ha posat en pràctica aquest sistema i ha funcionat molt bé! Entre tots podem organitzar-nos i fer-ho possible perquè els nostres nens puguin fer alguna activitat lúdica i amb seguretat a les classes!

I al final del curs, si no podem trobar-nos encara, us presentarem en un vídeo tot el que els nens i nenes hagin fet i preparat en les seves activitats!

Fem-ho, apunteu-vos!

INSCRIPCIÓ: del 8 al 19 de febrer entrant en aquest link:

Categories: Extraescolars