Novetats Comisió Menjador

Des de la Junta de l’AFA, estem fent una petita revisió del que fem i com ho fem per tal de promoure petites millores. La Comissió de Menjador ha estat treballant amb el personal de Cuina i de Monitoratge per tal de presentar-vos les següents novetats.

Durant el mes de gener es va realitzar l’auditoria del Consorci d’Educació on es van revisar els menús i l’estat de la cuina i  del menjador del centre. Al mateix temps, des de l’AFA, vàrem sol·licitar que una professional de la nutrició ens fes la seva valoració dels menús que oferim. Amb els resultats d’aquestes valoracions, conjuntament amb el personal del servei de Cuina, es va començar a treballar i a consensuar les accions de millora del servei.

Fruit d’aquestes reunions el Servei de Cuina de l’escola ens ha fet una nova proposta de menús apostant per una cuina més variada. Seguint les indicacions de la Generalitat, es mirarà d’anar substituint,  en certa mesura, la proteïna animal per la vegetal i en el cas que els nens i nenes vulguin repetir d’alguns dels plats, les indicacions a cuina son, que ho facin preferentment dels plats de vegetals, hidrats i proteïna vegetal.

Per aquest motiu, aquest any tindrem 4 menús diferents atenent als canvis de temporada, a més dels nous menús per atendre les necessitats especials dels infants, que properament penjarem a la nostra web.

Estrenarem també els dinars temàtics! Durant el curs s’oferirà als nens 4 menús diferents acompanyats d’activitats lúdiques relacionades amb una temàtica concreta. Fruit d’aquesta iniciativa, el proper 12 de març ens iniciem amb un “MIGDIA MEXICÀ”.

Amb el mateix objectiu, pel que fa al Servei de Monitoratge, s’ha fet una valoració conjunta del projecte pedagògic i de l’afectació que ha tingut l’aplicació de les mesures de seguretat i higiene en aquest curs tan diferent per la Covid-19. També volem informar-vos que s’ha aprovat la nova normativa del curs 20/21 que adjuntem i que també teniu disponible a la web de l’AFA dins la secció Menjador

Aprofitem per animar-vos a que ens adreceu els vostres comentaris i/o propostes i fer, entre tots, que els nostres petits gaudeixin, tot el que sigui possible, del seu temps de migdia!

Categories: Menjador