VAGA 8M

Com ja sabeu, hi ha convocada una vaga el proper dilluns 8 de març, dia internacional de la dona. Des de l’AFA us informem que els serveis s’oferiran en les següents condicions:

1.Menjador: Amb serveis mínims (50% de la plantilla). Es farà menu tipus picnic per tal de poder adaptar-nos, als espais i grups, en funció de la disponibilitat dels monitors.

2.Servei Acollida Matí: funcionarà amb normalitat.

3.Extraescolars

• L’activitat d’anglès manté la classe on line.
  • Pel que fa a les activitats realitzades a l’escola, si no hi ha canvis de darrera hora: Es faran amb normalitat: futbol i basquet, Dibuix i Pintura (2n4), Dibuix i Pintura (1r2) i Teatre (Cm5). No es faràn les activitats de: Pre-Esport (INF1), Ballen (INF5) i Teatre (INF4) que quedaran substituides  per l’Espai Tardes, amb el corresponent increment de monitors.

Aquest any, la situació és especialment complicada a causa de la COVID​, ja que no es poden barrejar grups bombolla. Les famílies que decideixin portar els seus nens i nenes hauran de tenir en compte que, amb Serveis Mínims, les dinàmiques i composicions dels grups poden veure’s alterades, tot i que farem el que estigui a les nostres mans per adaptar-nos, tant com ens sigui possible, a les mesures de seguretat requerides.

Disculpeu les molèsties, des de la Junta estem fent tot el possible per a coordinar-ho tot i depenem de moltes respostes.

Categories: ExtraescolarsMenjador