Circ
Circ d’ i3-i5
Dirigit a: i3, i4 i i5
Responsable: Carlos P.
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:
PRESENTACIÓ
És una proposta d’educació artística en el temps de lleure, amb una forta base en l’educació en valors. Durant el curs es treballen diverses tècniques com equilibris sobre objectes, malabars i acrobàcies . El treball en grup pels menuts d’infantil afavoreix una adaptació progressiva i un clima de confiança i cohesió molt favorable per afrontar els reptes que planteja el circ.
Aquest art fomenta la creativitat, la imaginació, la psicomotricitat, el treball en i transmet valors
METODOLOGIA
- Introducció a la sessió I jocs d’activació en grup.
- Escalfament.
- Part pràctica guiada pel formador, exercicis de les diferents tècniques de malabars I equilibris.
- Tornada a la calma amb exercicis d’estirament i exercicis de reflexió.
OBJECTIUS
- Aprendre les diferents tècniques de circ.
- Desenvolupar habilitats individuals.
- Desenvolupar habilitats socials.
- Adquirir hàbits saludables i bona forma física.
- Millorar l’autoestima.
- Desenvolupar la creativitat mitjançant la imaginació i el moviment.
- Desenvolupar l’esperit crític i reflexionar en grup.
CONTINGUTS I ACTIVITATS
- Malabars amb objectes pels menuts d’infantil.
- Equilibris sense objectes (arribarem a posar-nos drets sobre una bola d’equilibri de 85 cm de diàmetre!).
- Acrobàcies.
- Expressió a través del movement.
- Jocs i dinàmiques de grup.
Material / vestuari: L’alumnat ha de portar roba còmoda i mitjons.
Lloc de realització i recollida: L’activitat es realitza a l’espai de psicomotricitat d’Infantil de l’escola.