Comisió Celebracions

Organitzar els esdeveniments que tenen lloc al llarg del curs, col.laborant en mantenir tradicions i creant experiències compartides per la comunitat de l’escola.

• Organitzar la festa de Carnestoltes (febrer)
  • Organitzar el festival de cloenda d’activitats extraescolars (maig/juny)
  • Organitzar la festa de final de curs i comiat dels alumnes de 6é (juny)
  • Col·laborar en les propostes d’activitats de l’Escola i del districte.
  • Generar els ingressos necessàris per finançar aquestes cel.lebracions.
  1. Organització de les celebracions:

Per tal de posar a punt les celebracions, des de la Comissió es valorarà les necessitats per realitzar cada celebració i un cop fet, es sol.licitaran els col.laboradors esporàdics necessaris i es realitzaran les reunions generals d’organització i seguiment, la comunicació de l’acte, la sol.licitut dels permisos que sigui adients i, si escau, la reserva d’espais,  carpes, taules, cadires, tarima o el que es consideri.

En aquestes reunions es repartiran les següents tasques:

• La decoració
  • Els tallers (gestiona els tallers que es fan a la tarda, alguns contractats i d’altres fets per les famílies),
  • Barra o bar (gestiona la comanda de begudes i neveres i el dia de la festa s’encarrega del servei de barra i de la venta de tickets i dels entrepans gestionant la compra i la seva preparació)
  • Rifa (contactar amb empreses, museus, associacions, etc. per tal d’aconseguir premis per la rifa i el dia de la festa gestiona la venta dels números i el propi sorteig;
  • Espectacles (contracta els grups d’espectacles de la tarda i de la nit, així com l’equip de so i llum, si cal);
  • Muntatge i recollida (coordinar la necessitat de moltes mans per ajudar a muntar i un cop acabada la festa, recollir)
  1. Generar accions per aconseguir ingressos per les celebracions:
  • Panera de Nadal: Per Nadal fem un sorteig de paneres de Nadal entre la comunitat de l’escola. La comissió gestiona la recollida de les aportacions que fan les famílies (aliments típicament nadalencs), així com la venda de números per al sorteig i organització del sorteig mateix uns dies abans de les vacances de Nadal. Una part dels aliments recollits es destinen a preparar una panera solidària, que la comissió lliura a una entitat social del barri.
  • Articles per vendre de l’AFA: Cada curs es dissenya i es ven un article relacionat amb l’escola com a element identificatiu col·lectiu. La comissió s’encarregarà d’idear-ho i dissenyar-lo i de coordinar la venda de mateix.

Aportacions a la Junta:

• Proposta anual de celebracions i d’accions generadores d’ingressos.