Presentació

Integrants de l’AFA

Qui som?

L’AFA de l’Escola Barcelona és l’ associació formada per les mares i pares dels alumnes de l’escola que voluntàriament ho desitgin. És una associació sense ànim de lucre, constituïda legalment i està representada per una Junta que a la vegada està dividida en comissions de treballs segons les tasques i/o activitats.

Qualsevol mare o pare dels alumnes de l’Escola poden associar-se a l’AFA. Per  això cal pagar una quota fixada a l’any i complir els estatuts aprovats.

OBJECTIUS DE L’AFA

Què volem?

Treballar conjuntament amb l’Escola en l’educació dels nostres fills i de les nostres filles.Fomentar la col·laboració i la participació de les famílies en actes escolars i en actes festius.Fomentar activitats d’interès per a  la comunitat escolar.Donar suport econòmic, quan convé, per facilitar el bon funcionament de l’Escola. Els principals serveis que ofereix a l’Escola són:

• Organització d’activitats extraescolars per a l’alumnat.
  • Organització d’activitats per a mares i pares.
  • Organització de Casals d’estiu i colònies.
  • Distribució de llibres i gestió de material escolar.
  • Organització anual de la festa de l’esport i festival de cloenda d’activitats i festa de Carnestoltes.