Bàsquet

Dirigit a:

Alumnes de 1er a 6è

Responsable:

En que consisteix l’activitat?

L’objectiu principal d’aquesta activitat és que els nens i nenes aprenguin a jugar al bàsquet alhora que puguin participar en les competicions del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona o de la Federació Catalana de Bàsquet .

Les famílies de l’alumnat de 3r a 6è que s’inscriguin en aquesta activitat hauran d’indicar si el seu/va fill/a participarà en les competicions, de cara a poder fer les previsions dels equips que es podran organitzar i poder gestionar la comanda de la roba esportiva. L’equipament està inclòs en l’import de l’activitat i la quota mensual és diferent si es competeix  (33,00 € /pendent del pressupost definitiu).

PREGUNTES FREQÜENTS

Sí Però

• Si us apunteu un cop ha començat la fase de competició (octubre o febrer), haureu de pagar també el mes anterior (setembre o gener).
  • Si ho feu més endavant (novembre o març), podria ser que el nen o nena no pogués participar a la competició en curs.

Les activitats es fan igualment. Encara que no puguin estar al pati, els entrenadors faran activitats més tranquil·les dins d’una aula.

Sí. En el cas de Futbol / bàsquet, l’equipació la faciliten els responsables de l’activitat i cal que es retornin. En el cas de Futbol i Bàsquet, i va a càrrec de les famílies. Els responsables de l’activitat, a principi de curs, es posaran d’acord amb els nens i nenes sobre els números dels dorsals i indicaran a les famílies on cal anar a adquirir l’equipament.

Les famílies assumiu el compromís de participar i acompanyar els vostres fill/es a les competicions. Recordeu que els partits es jugaran divendres a la tarda o els dissabtes al matí, fora de l’horari escolar, a la pista de l’Escola així com en les pistes dels equips que participin a la competició, que són equips amb seu a la ciutat de Barcelona. Les famílies dels alumnes de l’equip seran els encarregats de forma rotativa de l’organització dels partits de casa, els que es juguen a l’escola (obrir o tancar l’escola, escombrar la pista, tenir cura de les instal·lacions…)

Si. Els alumnes de 3r a 6è tindran l’oportunitat de participar en les competicions del CEEB o de la Federació Catalana de Bàsquet. Tant els alumnes de Futbol com de Bàsquet participen a la Lliga Escolar del CEEB si hi ha prou nens/es per formar un equip.

Load More