Patinatge Artístic

Dirigit a: de 1er a 6è

Responsable: EduActivities (https://www.eduactivities.cat/)

Descripció de l’activitat:
Aquesta activitat té com a objectiu iniciar a tots els alumnes en aquesta disciplina. És una activitat molt dinàmica i de ràpid aprenentatge que permet que els propis alumnes vegin la seva progressió. Mitjançant el joc anirem millorant tots els aspectes físics i tècnics d’aquest esport.

Patinarem endavant i enrere amb una posició del cos correcte, realitzarem les figures d’equilibri, practicarem les mesures de seguretat com la caiguda, l’aixecament i la frenada.

Poden participar en el “Pas de nivell” de manera voluntària tots els infants que vulguin certificar el seu aprenentatge. També en les jornades interescolars d’exhibició organitzades pel Consell de l’Esport de Barcelona.

Material / vestuari: Els infants han de venir amb roba còmoda i elàstica posada des de casa, mitjons llargs i cabell recollit. Es recomana portar patins de quatre rodes (dues davant i dues al darrera). Qui vulgui pot portar proteccions els primers dies.

Lloc de realització i recollida: L’activitat es realitza al pati de l’escola. La recollida es farà a les 17:15h al porxo de l’escola.