CONVOCATORIA CONCENTRACIÓ DIJOUS 2 DE MAIG

Benvolgudes famílies,

Us informen que des de la Coordinadora d’Ampes de Les Corts, entitat de la qual formem part activament la Junta de  l’Ampa de l’Escola Barcelona , us convoquem a tots i totes, a la Concentració que tindrà lloc aquest proper Dijous 2 de Maig ( us adjuntem cartell) per traslladar les nostra més  PROFUNDA PREOCUPACIÓ PER LES MESURES  I RETALLADES EN ELS PRESSUPOSTOS  QUE EL DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT ESTÀ APLICANT i  que considerem que tenen una incidència directa en la qualitat de l’ensenyament dels nostres fills i filles.

El motiu d’aquest acte  és  aprofitar el ple de Consell de Districte que es  celebrarà en aquesta data, per tal de fer arribar un manifest   a tots els partits polítics representats a l’Ajuntament de Les Corts mitjançant , en el qual volem traslladar les nostres inquietuds, reivindicacions i demandes sobre l’actual situació de retallades que pateix en aquest moment l’Educació pública en el nostre país.

La Concentració està convocada perquè tothom hi tingui cabuda: mares, pares, nens, nenes, mestres, avis, avies..Per això hem quedat a les 18:30 a la PLAÇA CONCÒRDIA, on amb l’animació dels Tabalers del “Bosc de Can Roses” anirem amb cercavila fins a la Plaça Comas. Important  recordar-vos , que si  teniu la samarreta de SOS EDUCACIÓ,us la poseu per la ocasió o  qualsevol  altre roba  de color groc.

Així doncs esperem la vostra participació, juntament amb la de tota la comunitat educativa de totes les Escoles del Districte de les corts que hi estan convidades.

Salutacions cordials

Junta AMPA ESCOLA BARCELONA