Mainadera 20 de Desembre

Com ja sabeu, el proper dia 20, l’escola romandrà oberta fins a les 15.00h i totes les famílies hauran de recollir els seus fills a aquesta hora en el cas que tinguin menjador.
Per tal de facilitar que els vostres fills puguin fer l’activitat extraescolar, hem gestionat ofertar un servei de mainadera de 15 a 16hores, per a tots els nens i nenes que tinguin activitat extraescolar.
Tanmateix també podran accedir a aquest servei tot l’alumnat que utilitzi el servei de menjador i tot i no realitzar activitat extraescolar  en aquest dia, necessitin cobrir la franja horària de 15 a 16 hores
Per tant, les famílies que necessiteu  el servei de mainadera de 15.00h a 16.00h podeu fer la vostre reserva adreçant-vos al despatx de l’AMPA o bé via mail (ampaescolabarcelona@gmail.com) indicant :
nom, curs i així com si realitza o no , activitat extraescolar (en aquest darrer cas especificar quina) per tal de que poguem fer la gestió correctament.
El cost serà de 2€ per nen (que us facturarem directament de la manera habitual) i la reserva s’haurà de fer com a màxim fins el 17 de desembre.
Esperem que aquesta iniciativa sigui positiva per a tots.
Moltes gràcies,
Junta Ampa Escola Barcelona