Pròxima Parada: L’Institut

Us fem arribar la informació de la propera xerrada organitzada per l’AMPA  a càrrec de la Míriam Bonet i Núria Rodó, que tindrà lloc el proper dia 5 de març a les 19h a l’Escola Barcelona.

Informar-vos que l’AMPA facilitarà servei de mainadera per a totes aquelles famílies que ho necessitin. Per a sol·licitar el servei de mainadera teniu de temps fins el proper divendres 28 de Febrer, adreçant-vos al despatx de l’AMPA o bé via mail: ampaescolabarcelona@gmail.com

Us hi esperem!!

Pròxima parada: L’Institut

El pas a Secundària: pors i dubtes
Els anys passen volant. Els nostres “petits” estan ja a prop de fer el pas a Secundària. Se’ns presenten un munt de dubtes: des de l’institut/escola a on portar-los, fins a si seran prou autònoms. Nous amics, nous professors, nous hàbits… Tot plegat el vertigen de si serà molt diferent. És hora d’afrontar tots aquests dubtes i posar fil a l’agulla. Per què esperar al darrer moment? Preparem-nos per acompanyar els nostres fills en aquesta nova etapa.
Xerrada a càrrec de Miriam Bonet i Núria Rodó
Educational Excellence for Families