PROPERA XERRADA: Com acompanyar l’adolescència?

Us convidem a la xerrada Com acompanyar l’adolescència? a càrrec de la Gema Majó el proper dijous, 7 de maig a les 19:30.

Els nois i noies quan creixen passen per diferents etapes amb característiques i necessitats diferents. Conèixer l’evolució ens ajudarà a acompanyar-los en la seva presa de decisions en aquesta etapa tan important.

Aquesta xerrada està adreçada especialment als pares i mares de Cicle Superior però oberta a tothom. La xerrada és facilitada pel Programa de suport educatiu a les famílies- IMEB de l´Ajuntament de Barcelona. L´Ampa, com és habitual, posa a la vostra disposició servei de mainadera gratuït.

En cas d’estar interessats en la xerrada i en el servei de mainadera, envieu la vostra confirmació fins dilluns, 4 de  Maig a: ampaescolabarcelona@gmail.com. Indiqueu:

1.   Nom i número de persones que hi assistireu.
2.   Número de nens que faran ús del servei de mainadera.

Caldrà un mínim de persones confirmades per poder realitzar l’acció formativa.

Podeu fer difusió entre amics, familiars… és oberta l’assistència.

US HI ESPEREM!!!

Categories: Xerrades