informació extraescolars + menjador COVID

Esperem que estigueu tots i totes bé. Des de l’AMPA volem informar-vos que estem llegint i atenent als vostres correus.

Aquests dies estan sent intensos per a tots, famílies i empreses que treballen a l’escola amb els nostres fills i filles. Moltes de vosaltres ens pregunteu com es farà el cobrament de les activitats del mes de març i si es retornaran diners o es recuperaran més endavant les classes perdudes.

De moment ens és molt complicat respondre als vostres dubtes de forma definitiva, ja que les pròpies empreses que ens proveeixen el servei d’extraescolars a la nostra escola no tenen respostes concretes encara.

Dit això, informar-vos que des de l’AMPA no es cobrarà per cap servei que no s’hagi prestat. Això inclou menjador, extraescolar o acollida. Ara bé, la regularització dels pagaments que s’han fet ja i que no es prestaran, es farà en els cobraments del mes d’abril-maig.

Esperem que en breu us puguem donar més informació. Fins llavors, cuideu-vos molt!

Categories: ExtraescolarsMenjador