Sessions portes obertes activitats extraescolars (maig 2023)

Ens trobem a la recta final de curs, i volem convidar-vos a conèixer de prop les activitats extraescolars que es fan a l’escola i que s’organitzen des de l’AFA. Per aquest motiu, junt amb les entitats col·laboradores, al llarg del mes de maig organitzarem diverses sessions de portes obertes a les famílies, per a la majoria d’activitats. Òbviament, l’assistència a aquestes sessions obertes és totalment voluntària.

En el document que hi ha al final trobareu el dia, hora i lloc en què es durà a terme la sessió de portes obertes d’aquest curs 22/23, així com el format d’aquesta, i quan escau, altres aspectes rellevants com si cal portar material o vestuari específic.

Per facilitar-ne l’assistència i pensant especialment amb les famílies amb més d’un infant a l’escola, enguany hem distribuït les sessions al llarg de les darreres setmanes del mes de maig. Igualment, hem intentat mantenir el dia i horari habitual de realització de l’activitat.

Per algunes de les activitats extraescolars, per la mateixa naturalesa de l’activitat (ex. Anglès) no es duran a terme sessions de portes obertes.

Si necessiteu informació addicional o teniu cap dubte, podeu enviar-nos un correu secretaria@afaescolabarcelona.cat.

Esperem que gaudiu molt veient els vostres fills i filles fent les activitats en què han participat aquest curs!

Categories: Extraescolars