Èxit de la Festa Fluor de Final de Curs

El passat divendres 16 de juny l’escola Barcelona va protagonitzar una de les festes més lluminoses que es recorden: la festa fluor!

La celebració, organitzada per l’AFA, va servir per a posar fi al curs escolar 2022-2023.

Els alumnes i les seves famílies van gaudir d’una tarda plena de diversions. Es van organitzar tallers de manualitats i de maquillatge on els colors fluorescents no hi van faltar. D’altra banda, també es va comptar amb l’animació musical d’un DJ i van haver-hi inflables (tot un èxit!).

Però, sens dubte, el moment més emocionant de la vetllada va ser quan els “fillols i filloles” de Infantil 5 van entregar als seus “padrins i padrines” de 6è un diploma en agraïment per les estones d’acompanyament compartides durant els darrers cursos.

En definitiva, va ser una festa ben divertida per a acomiadar a aquells alumnes que aquest any acaben el seu pas per l’escola i per a donar la benvinguda a l’estiu.

Bon estiu a tothom!