Casals d’Estiu 2013 – Reunió informativa

L´Ampa us presenta el Casal d´estiu 2013 que aquest any, per primera vegada, ens gestiona DIVER’S.

DIVER’S és l´entitat sense afany de lucre que actualment fa la majoria de les activitats extraescolars de l´Ampa. Aquests anys treballant junts i la seva dilatada experiència en l´organització i gestió d´activitats i serveis en diferents escoles ens han donat la confiança suficient per deixar a les seves mans aquest temps de lleure tan important pels nostres nens.

El proper dijous 4 d´Abril a les 18 hores, al gimnàs de l’Escola,  farem una reunió informativa perquè coneixeu a fons tot el que cal saber d´aquest Casal.

L´AMPA oferirà servei d´acollida per totes les famílies que ho necessitin, però recordeu que serà imprescindible que us apunteu prèviament. Només cal enviar la sol·licitud per email a ampaescolabarcelona@gmail.com o bé adreçant-vos al despatx de l´Ampa en el seu horari habitual d’atenció a les famílies, com a molt tard el dimarts 2 d´Abril.
Per consultar informació més detallada en el següent enllaç casals d’estiu Diver’s
US HI ESPEREM!!

Junta Directiva AMPA Escola Barcelona