Recolzament a la Vaga de 9 Maig

Des de la Coordinadora d’AMPAs de Les Corts donem suport a la convocatòria de Vaga General d’Educació a nivell estatal feta per part de sindicats de mestres, professores i alumnes pel proper dijous dia 9 de maig. A banda de la lluita contra la LOMQE (coneguda també com a Llei Wert), a nivell nacional també s’hi suma la lluita, lògicament, per un ensenyament públic de qualitat per a tothom, contra les retallades, la lluita per aturar els acords i projectes de provisió de llocs de treball, la defensa del model d’immersió lingüística al Principat de Catalunya i l’extensió d’aquest arreu del país, la lluita front la LEC a Catalunya, i el decret TIL i Llei de Símbols a les Illes Balears.

Fem una crida a pares i mares a donar suport a la convocatòria de vaga per tal de que sigui el més reeixida possible i participar de les crides a la mobilització que es facin com la manifestació convocada pel mateix dia 9 a les 12:30h a la Plaça de la Universitat.

Demanem també a pares i mares que, en la mesura del possible, no portin els nens i nenes a l’escola per tal de respectar el dret a vaga de mestres i professores.
Gràcies per la vostra atenció

Coordinadora d’AMPAs de Les Corts

Categories: General