Nota Informativa Extra Escolars

Publicat per admin@afaescolabarcelona.cat el

Benvolgudes famílies

En primer lloc volem donar-vos la benvinguda a l’inici d’un nou curs escolar!!!
Com ja sabeu, el proper mes d’Octubre posem de nou en marxa les activitats extra escolars. És per aquest motiu que us fem arribar algunes importants qüestions pràctiques, per tal que els vostres fills/ filles puguin dur a terme les activitats amb normalitat.
Esperem doncs que la oferta i el contingut  de les mateixes  sigui de l’ interès i del gust dels nens i nenes i que els animeu a participar-hi activament.

Salutacions cordials,
Junta AMPA Escola Barcelona

ANGLÈS
Us recordem que els nens de P4 a 2n desenvoluparan l’activitat a l’escola i els haureu de recollir com a qualsevol activitat a la mateixa escola. Els nens de 3r a 6è faran l’activitat a l’escola Master Language (C/Vallespir, 171) i els haureu de recollir el dia que facin l’activitat a l’adreça indicada a les 17.15h

PISCINA
Tots els nens que facin piscina seran recollits a les instal·lacions del Metropolitan ( C/ Galileu, 186). Per tal de no col·lapsar el centre, us demanem que les famílies s’esperin els nens al mateix porxo de l´entrada.
A continuació detallem l’equipació esportiva que necessitaran els nens per fer l’activitat: ulleres, xancles, barret de bany, banyador i barnús. Us recomanem marcar amb nom i cognoms totes aquestes peces així com portar-les dins una bossa o motxilla a part per no fer malbé el material escolar habitual.
Els monitors de piscina recolliran els nens a l´escola a les 16 hores i els portaran a fer l´activitat al centre esportiu. Els pares recolliran els nens a les 17:30 hores al porxo.
AMPA Escola Barcelona
Categories: Extraescolars

L'adreça electrònica no es publicarà.