Afectació Vaga Activitats Extraescolars i Servei de Mainadera

Com ja sabeu, aquest pròxim Dijous 24 d’octubre de 2013, hi ha convocada una jornada de vaga d’ensenyament sobre la qual, la Direcció de l’Escola ja ens ha confirmat avui mitjançant una nota informativa l’afectació concreta per cicles i cursos.

En aquest sentit, des de l’AMPA també hem establert comunicació amb les empreses d’extraescolars i mainadera per tal de conèixer quin seguiment i repercussions tindrà el seguiment de la vaga en aquestes activitats. Així doncs, després de rebre resposta,us informem que totes les activitats d extraescolars es duran a terme amb total normalitat a excepció de les següents :

– BALLE DANSA P5

– TEATRE P4

Per tant, respectant el dret a vaga que els monitors/res han decidit exercir, us confirmem que NO hi haurà extra escolar de les activitats esmentades, i per tant, els nens i nenes inscrits no podran assistir-hi ni ser atesos aquest Dijous vinent de 16.00h a 17:00h. Tanmateix es tindrà en compte aquest fet en la facturació mensual a les famílies.

Per altra banda, també us informem, que en el servei de MAINADERA del matí, dels tres monitors/res habituals, treballaran amb normalitat dos. Així doncs, tot i que el servei es durà a terme, creiem important fer-vos arribar  aquesta informació perquè la pugueu tenir en compte a l’hora de valorar i decidir les vostres necessitats en aquest dia puntual.

Salutacions cordials,

JUNTA AMPA ESCOLA BARCELONA