Casal d’estiu 2014

L´Ampa us presenta el Casal d´estiu 2014 que per segon any consecutiu ens gestiona l’empresa DIVER’S.

DIVER’S és l´entitat sense afany de lucre que actualment fa la majoria de les activitats extraescolars de l´Ampa.

El centre d’interès del casal d’aquest any serà “CONSTRUÏM UNA VILA MEDIEVAL” i com a novetat, hi haurà l’opció de fer casal o fer colònies durant la primera setmana (25 – 27 de Juny).

El proper dimarts 8 d´Abril a les 18 hores, al gimnàs de l’Escola,  farem una reunió informativa perquè coneixeu a fons tot el que cal saber d´aquest Casal.

L´AMPA oferirà servei d´acollida per totes les famílies que ho necessitin, però recordeu que serà imprescindible que us apunteu prèviament. Només cal enviar la sol·licitud per email a ampaescolabarcelona@gmail.com o bé adreçant-vos al despatx de l´Ampa en el seu horari habitual d’atenció a les famílies, com a molt tard el divendres 4 d´Abril.

Podeu trobar més informació en aquest document Casal d’Estiu 2014 o properament a la web de DIVER’S.

US HI ESPEREM!!

Junta Directiva AMPA Escola Barcelona