CASAL I COLÒNIES D’ESTIU 2015

L´Ampa us presenta el Casal i les Colònies  d´estiu 2015 que ens gestiona l’empresa DIVER’S. Com ja sabeu, DIVER’S és l´entitat sense afany de lucre que actualment fa la majoria de les activitats extraescolars de l´Ampa.

El centre d’interès del casal d’aquest any serà “DIVERSTIU: UN ESTIU EXTRAORDINARI” i tal i com vam fer l’any passat, es podrà fer casal o colònies durant la primera setmana (22 – 28 de Juny).  Com a novetat, aquest any s’oferta casal les dues setmanes de Setembre .
El proper dimecres 8 d´Abril a les 17:15 hores, al gimnàs de l’Escola, farem una reunió informativa perquè coneixeu a fons tot el que cal saber d´aquest Casal i Colònies.

L´AMPA oferirà servei d´acollida per totes les famílies que ho necessitin, però recordeu que serà imprescindible que cal que us apunteu prèviament. Només cal enviar la sol·licitud per email a ampaescolabarcelona@gmail.com o bé adreçant-vos al despatx de l´Ampa en el seu horari habitual d’atenció a les famílies, com a molt tard el dimarts 7 d´Abril al matí.

Podeu trobar més informació en els següent link casal d’estiu i colònies 2015 o properament a la web de DIVER’S .

US HI ESPEREM!!

Categories: casals