AGRAÏMENT AVISMÓN-CATALUNYA

Un any més, podem felicitar-nos a tots plegats per l’èxit de la festa solidària a la nostra escola. A pesar de les previsions, el temps ens va respectar.

Totes les activitats: tallers, jocs, mercat, bar i menjars, tómboles i les diverses actuacions (els conta-contes, el grup de rock i els tabalers) van atreure molta gent del barri i de més enllà que va fer possible la recaptació de la xifra de 1.287,90€, que vam entregar a Avismón.

Esperem poder seguint organitzant aquesta festa cada any. L’èxit de les dues primeres edicions ens encoratja a fer-ho i volem agrair molt sincerament la participació desinteressada de tots els voluntaris i de tota la gent que va venir.

Aquí podeu trobar la carta d’agraïment de Avismon.

Us esperem a tots el proper curs a la tercera festa Solidària de l’Escola Barcelona!!!

Categories: General