CASAL D’ESTIU 2016

L´Ampa us presenta el Casal d’estiu 2016 que ens gestiona l’empresa DIVER’S. Com ja sabeu, DIVER’S és l´entitat sense afany de lucre que actualment fa la majoria de les activitats extraescolars de l’Ampa.

El centre d’interès del casal d’aquest any serà “UN VIATGE IMAGINARI”,  aquest any, igual que l’any passat, s’oferta casal les dues setmanes de Setembre (7 dies).

El dimarts 12 d’Abril a les 19.00 hs, al gimnàs de l’Escola, farem una reunió informativa perquè coneixeu a fons tot el que cal saber d´aquest Casal.
L´AMPA oferirà servei d´acollida per totes les famílies que ho necessitin, però recordeu que serà imprescindible que cal que us apunteu prèviament. Només cal enviar la sol·licitud per email a ampaescolabarcelona@gmail.com o bé adreçant-vos al despatx de l´Ampa en el seu horari habitual d’atenció a les famílies, com a molt tard fins el 8 d´Abril al matí.

Podeu trobar més informació en els següent link casal d’estiu 2016 o properament a la web de DIVER’S .

Categories: casals