Gegantons: Santa Eulàlia

Publicat per admin@afaescolabarcelona.cat el

Per segon any consecutiu, el Llaç i l’Ona participaran a la cercavila de gegants escolars de la Festa de Santa Eulàlia, que tindrà lloc el proper dissabte 8 de febrer a les 11h a la plaça dels Àngels.

Des de la Comissió de Cultura Popular de l’AMPA volem seguir creixent i fer visible la nostra escola, tant al barri com a la ciutat. És per aquest motiu que enguany els Gegantons de l’escola aniran acompanyats del Taller de Percussió que ha engegat la Comissió i que es va presentar a la passada Assemblea de l’AMPA. Aquesta serà la primera sortida i exhibició i ens agradaria poder comptar amb el vostre acompanyament festiu. Us animem també a que tothom que ho vulgui llueixi la samarreta lila de l’escola del passat curs per tal de fer pinya.

Aquelles famílies que vulguin formar part de la cercavila portant els Gegantons hauríeu de posar-vos en contacte amb nosaltres abans del divendres 31 de gener a través del correu fempinyaescolabarcelona@gmail.com o anar al despatx de l’AMPA en horari d’atenció per deixar les vostres dades i ens posaríem en contacte amb vosaltres per realitzar una trobada i poder-nos coordinar.

Informar-vos també que, de cara al curs 2020-2021, un cop el taller de percussió s’hagi consolidat, s’obrirà a la resta de famílies de l’escola que vulguin formar part d’aquesta activitat familiar. Tan bon punt estiguin disponibles tots els detalls organitzatius, s’enviarà un correu amb tota la informació perquè els interessats es puguin posar en contacte amb l’AMPA.

Esperem veure’ns a la cercavila i ballar plegats!

Categories: Cultura Popular