El Patge Reial visita l’escola per recollir les cartes i entregar regals

L’esperada visita del Patge Reial a la nostra escola ha tingut lloc aquest matí, en un esdeveniment ple de màgia i il·lusió per als nostres petits d’Infantil.

Amb molta expectació i nervis, cada classe ha tingut l’oportunitat de lliurar les seves cartes al Patge, amb tots els seus desitjos per a aquesta època tan especial. Però aquesta no ha estat l’única activitat de la jornada. Els nostres petits han volgut mostrar la seva gratitud i alegria amb una presentació molt especial: segons el curs, han cantat una cançó o han recitat un poema, deixant a tots els presents amb un somriure a la cara.

En agraïment, el Patge Reial ha tingut un detall amb els nens i nenes, entregant un llibre per a cada classe.

Per culminar l’esdeveniment, tots junts, amb el Patge, han posat el millor dels seus somriures per a una foto de grup que podeu veure a la galeria.

Des de l’AFA de l’escola, volem agrair al Patge Reial la seva visita i desitjar a totes les famílies unes festes plenes de pau, alegria i amor.

Bon Nadal i Feliç Any Nou a tothom!