La Castaween de l’Escola Barcelona: Una festa esgarrifosament increïble!

Barcelona, 27 d’octubre de 2023
La Castaween de l’Escola Barcelona: Una festa esgarrifosament increïble!
La Castaween de l’Escola Barcelona ja és un clàssic, que combina diversió, bon rotllo i creativitat en una festa que ningú es vol perdre!
Divendres passat vam petar-ho novament amb la segona edició d’una festa que va posar els pèls de punta a tothom. L’escola es va convertir en un escenari perfecte d’una experiència terroríficament divertida i que ningú oblidarà.
La Castaween va oferir activitats per a tots els gustos. El servei de bar va ser un autèntic èxit, vam gaudir de la visita de la castanyera, els petits van passar-s’ho d’allò més bé jugant als jocs i participant en els tallers que els voluntaris de l’AFA havien preparat i com a novetat d’aquest any vam tenir un esgarrifós túnel del terror. També vam repetir la desfilada de disfresses, amb premis per a les disfresses més atrevides!
Des de l’AFA, volem agrair de tot cor tots als voluntaris, la major part de les vegades famílies que ja col·laboren a la Junta de l’AFA, que van posar el seu temps i l’energia per gestionar els diferents serveis i decorar l’escola.
Un cop més, sense ells, aquesta festa no hauria estat possible.
Estem desitjant que arribi la tercera edició, perquè això promet ser cada cop millor i més espantós!

Categories: FestesGeneral