Mainadera dia 21 de desembre

Aquest any i com a novetat per a facilitar que els vostres fills puguin fer l’activitat extraescolar del darrer dia de curs abans de les vacances de Nadal,  hem gestionat ofertar un servei de mainadera per a tots els nens i nenes que tinguin activitat extraescolar  de 16:00 a 17:00 hores.
Com ja sabeu, el proper dia 21, l’escola romandrà oberta fins a les 15.00h i totes les famílies hauran de recollir els seus fills a aquesta hora en el cas que tinguin menjador.
Per tant, les famílies que necessiteu el servei de mainadera de 15.00h a 16.00h podeu fer la vostre reserva adreçant-vos al despatx de l’AMPA o bé via mail (ampaescolabarcelona@gmail.com), indicant nom, curs i activitat extraescolar que realitza  l’alumne  i gestionarem el servei.
El cost serà de 2€ per nen i la reserva s’haurà de fer com a màxim fins al 18 de desembre.
Esperem que aquesta iniciativa sigui positiva per a tots.
Moltes gràcies,
Junta Ampa Escola Barcelona