Assemblea General AMPA

L’Assemblea General de l’AMPA  es cel.lebrarà  el proper Dilluns 18 de febrer a les 19.30h en primera convocatòria al gimnàs de l’Escola.

Us demanem molt sincerament  la vostra assistència, doncs és molt important la col·laboració i participació de tothom. Volem que l’assemblea esdevingui un  nexe d’unió i comunicació  de totes les famílies , i per això creiem que és una oportunitat excepcional per proposar, intercanviar opinions, experiències , aportacions… i tot allò que us vingui de gust explicar.  l’AMPA som totes i tots!!

Hem enviat per mail els comptes anuals del 2011/2012 i el pressupost per al 2012/2013, per tal que el pugueu revisar amb l’ antelació suficient. Si no l’heu rebut contacteu amb nosaltres per correu electrònic a l’adreça fempinya.escolabarcelona@gmail.com. Si esteu interessats en tenir una còpia en paper podeu sol·licitar-ho a la secretaria de l’AMPA per correu electrònic  a l’adreça ampaescolabarcelona@gmail.com.

Per a més informació de la convocatòria o si vols descarregar la delegació de vot, clica  aquí.

US HI ESPEREM!!

Junta directiva AMPA Escola Barcelona
Categories: Assemblea

L'adreça electrònica no es publicarà.