ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA 2016

Us convoquem a tots els socis i sòcies de l’AMPA de l’Escola Barcelona a l’Assemblea General Ordinària que tindrà lloc el proper Dijous 1 de Desembre a les 18:30 hores en primera i única convocatòria.

Com venim fent els últims cursos l’any passat, l’assemblea es realitzarà en horari de tarda 18:30h (es preveu que finalitzem cap a les 20.00h) per facilitar l’assistència a les famílies. És per aquest motiu, que posem a la vostra disposició  SERVEI DE MAINADERA per a les persones que ho sol·licitin abans del dimecres 30 de novembre al correu de l’AMPA: ampaescolabarcelona@gmail.com

A partir del dia 16 de novembre tindreu a la vostra disposició la documentació necessària addicional (balanç, pressupost )  al despatx de l’AMPA . Tanmateix , també us la farem arribar  per correu electrònic en els propers dies.

Animar-vos com sempre a la vostra assistència i participació per la importància dels temes que s’ han de tractar. Volem que l’assemblea esdevingui un nexe d’unió i comunicació de totes les famílies, i per això creiem que és una oportunitat excepcional per proposar, intercanviar opinions i experiències … l’AMPA som tots!!

I recordeu, que la participació a l’assemblea és important per les decisions que s’hi prenen. Us hi esperem !!!
Categories: Assemblea