AMPAs En Moviment: Accions contra el tancament d’escoles públiques

Les escoles que pateixen tancament de l’escola o de linies de P3 us volen fer arribar tota aquesta información que us detallem
NO TÉ CAP DESPERDICI PQ ESTAN FENT UNA GRAN FEINA PER DEFENSAR L’ESCOLA PUBLICA, L’ESCOLA DE TOTES I TOTS!!!!
Us adjunto els tres docs adjunts per veure les accions que es faran a Terrassa, Esplugues i Pineda. Aquí sota us avanço una mica el que us trobareu en els docs!!!
A Terrassa :
1-”El Secretari general del PSC, el SR. Pere Navarro vindrà al nostre centre…”
2-“El grup parlamentari CUP a Terrassa, ens convida a un col·loqui als seus locals per tal de poder explicar la nostra problemàtica…”,
3-VAGA DE FAMÍLIES I ALUMNES DILLUNS 4, DIMARTS 5 I DIMECRES 6 DE MARÇ ESCOLES CAN MONTLLOR I ROSER CAPDEVILA
A Esplugues:
a)      Fomentar una campanya d’enviament de correus de protesta a la delegació del departament d’ensenyament del Baix Llobregat,
b)      Realitzar una concentració de protesta ciutadana, oberta a tota  la comunitat
c) Posteriorment, el mateix dia 5, realitzar una marxa des del Pont d’Esplugues fins a les diferents escoles, i TANCAR-NOS AL’ESCOLA fins el DIMECRES dia 6 a les 8:30 hores.
MOLT IMPORTANT DIUMENGE 3 DE MARÇ:
ASSEMBLEA DE FAMÍLIES PER ATURAR ELS TANCAMENTS AL PARC DE VALLPARADIS DE TERRASSA COINCIDINT AMB LA DIADA PER L’ENSENYAMENT PÚBLIC.  ESTEU TOTES LES ESCOLES CONVIDADES A UNIR FORÇES!!!
Molt a prop de Renfe de Terrassa un lloc ideal pels petits  i no tant  petits J:
Tota la informació i les escoles que participen a l’assemblea de famíies i AMPAs aquí:
FEM QUE SIGUI UNA DIADA INOLVIDABLE LLUITANT PER L’ESCOLA PÚBLICA!!!!!!!!!!
No deixeu de visitar el web!!! Cada dia anirem actualitzant la informació del moviment de les AMPAs i la comunitat educativa en general!!!!
Web principal Assemblea Groga: http://assembleagroga.info/moodle/
Si no podeu assistir a alguna de les accions participeu en el fòrum d’AMPAs en Moviment  per donar el vostre suport.
Fòrum AMPAs en moviment de comunicacions internes http://assembleagroga.info/moodle/mod/forum/view.php?id=361
Per participar al de de comunicacions internes us heu de registrar al web i demanar al mail assemblea.groga@gmail.com  que us permeti l’entrada al fòrum comunicacions internes d’AMPAs en Moviment
Si voleu contactar amb aquestes escoles escriviu a assemblea.groga@gmail.com i us posarem en contacte amb qui vulgueu.
Ah!! I si a la vostra zona encara no teniu una coordinadora AMPAs…a què espereu??? és tan fàcil com fer un grup de correu amb el gmail.
FAMPA BADALONA informa també que:
Si com a coordinadora d’AMPAs o AMPA necessiteu assesorament la presidenta de FAMPA Badalona s’ofereix a assesorar-vos amb el que necessiteu.
Escriviu un correu a assemblea.groga@gmail.com i us posarem en contacte amb la seva presidenta Montse.
En el doc motius_tancamet_escoles.doc us expliquen les famílies d’aquestes escoles els veritables motius dels tancament d’escoles públiques. En resum…..volen privatitzar l’escola  pública i generar “borregos” sense opinió!!!!!! Els hi deixarem fer???
Vinga la unió fa la Força!!!!. La coordinació els fa molta por a l’administració!!!!!
L’ESCOLA PÚBLICA ÉS DE TOTES I TOTS!!!
L’ESCOLA PÚBLICA SOM TOTS!!!
Endavant Amb Força!!!!!!!

ADJUNTS: vallaparadis, esplugues, motius_tancament_escoles, pineda_de_mar, terrassa

Categories: General