Assemblea AMPA 2013

Benvolgudes famílies,

L’Assemblea General de l’AMPA de l’Escola Barcelona es celebrarà el proper Dijous 28 de Novembre a les 18:00 hores en primera convocatòria, i a les 18:30 hores en segona convocatòria.

Enguany i per primer cop, l’assemblea es realitzarà en horari de tarda per intentar millorar l’assistència de les famílies (es preveu que finalitzem cap a les 20.00h). És per aquest motiu, que us informem posem a la vostra disposició  SERVEI DE MAINADERA per a les persones que ho sol·licitin abans del dilluns 25 de novembre al correu de l’AMPA ampaescolabarcelona@gmail.com.

A partir del dia 13 de novembre tindreu a la vostra disposició la documentació necessària addicional (balanç, pressupost ) al despatx de l’AMPA. Tanmateix, també us la farem arribar per correu electrònic en els propers dies. Per a més informació de la convocatòria o si vols descarregar la delegació de vot, clica aquí.

També com a novetat es durà a terme  un SORTEIG de xandalls del model anterior de l’escola,  entre les persones assistents, al finalitzar l’Assemblea.

Animar-vos com sempre a la vostra assistència i participació per la importància dels temes i decisions.

Salutacions cordials

Junta Ampa Escola Barcelona

Categories: Assemblea

L'adreça electrònica no es publicarà.