ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

La junta de l’AMPA us convoca a tots els socis i sòcies de l’AMPA de l’escola Barcelona a l’Assemblea General Ordinària que tindrà lloc el proper Dijous 27 de Novembre a les 18:00 hores en primera convocatòria, i a les 18:30 hores en segona convocatòria.

En el següent link trobareu la convocatòria amb l’ordre del dia i la butlleta de vot delegat: Convocatòria ordinària Novembre 2014

Com l’any passat, l’assamblea es realitzarà en horari de tarda 18:00h (es preveu que finalitzem cap a les 20.00h). És per aquest motiu, que posem a la vostra disposició  SERVEI DE MAINADERA per a les persones que ho  sol·licitin abans del dilluns 24 de noviembre al correu de l’AMPA: ampaescolabarcelona@gmail.com

A partir del dia 12 de novembre tindreu a la vostra disposició la documentació necessària adicional (balanç, pressupost ) al despatx de l’AMPA. Tanmateix, també us la farem arribar per correu electrònic en els propers dies.

Animar-vos com sempre a la vostra assistència i participació per la importància dels temes i decisions.

Categories: Assemblea