Exit Jornada Solidària 2022

Carrera de sacs
Venda de Candeles

ÈXIT D’ASSISTÈNCIA I RECAPTACIÓ A LA JORNADA SOLIDÀRIA 2022

La xocolatada i el mercat solidari organitzats per l’AFA de l’Escola Barcelona van aconseguir reunir 1.772,67€ en benefici de l’Obra Social de Sant Joan de Déu i de la Creu Roja espanyola.

El passat dissabte 26 de març, les portes de l’Escola Barcelona es van tornar a obrir a les famílies i a la resta de veïns del barri per acollir la xocolatada i mercat solidari 2022. Malgrat la pluja, molts assistents es van apropar a gaudir d’una bona xocolata calenta, acompanyada d’uns donettes o unes magdalenes, mentre descobrien les oportunitats del nostre mercat solidari. Tots els ingredients per fer la xocolata, així com el menjar, van ser donacions dels nostres patrocinadors (Pastisseria  Grey, Bimbo, Bon Preu, Consum, Pastisseria Jaume i Cal forner), als qui agraïm enormement la seva implicació des del primer moment.

La jornada també va incloure diversos tallers d’activitats per als més petits organitzats de manera gratuïta per Divers i van comptar amb l’actuació estel·lar del grup de percussió de l’escola Tokatoms.

Entre tots els assistents es van recollir 1.772,67€ que es van repartir entre l’Obra Social de Sant Joan de Déu  i l’Associació Polseres Candela per contribuir a la recerca sobre el càncer infantil, i la Creu Roja espanyola, per atendre a la població civil afectada i a les persones desplaçades pel conflicte a Ucraïna.

• Creu Roja (projecte Ucraïna)                               763.32€
  • Obra Social Sant Joan de Déu                            763.32€
  • Associació Polseres Candela                              247€

D’altra banda, el menjar sobrant es va portar a la Xarxa d’Aliments Les Corts  i la roba i les joguines que no es van vendre s’han donat a Solidança per fer-les arribar a famílies que ho necessiten.

Des de l’AFA de l’Escola Barcelona volem donar les gràcies a totes les famílies que vau voler apropar-vos a compartir i contribuir en aquesta jornada solidària, i molt especialment als pares i mares voluntaris, a les entitats col·laboradores, a Divers i al nostre cuiner, en Willy. Junts vau posar tots els ingredients per fer d’aquest dia una festa de solidaritat!

Ja podeu veure les fotos de la jornada a la galeria d’imatges.

Categories: Solidaria