Éxit de la Xocolatada Solidària 2023

Nou èxit de la jornada solidària a l’Escola Barcelona 2023

Un any més l’Escola Barcelona ha muntat un bon cacau!

El passat 25 de març de 2023 l’Escola Barcelona va tornar a acollir una jornada solidària consistent en una xocolatada i un mercat amb finalitats benèfiques.

Durant l’esdeveniment, organitzat per l’AFA de l’escola i obert tant als alumnes com a tots els veïns del barri, tothom va poder gaudir d’una bona xocolata desfeta amb un tros de coca o pa de pessic, així com d’altres productes ben llaminers. Cal agrair especialment les donacions realitzades pels patrocinadors de la jornada.

Els assistents també van poder triar, remenar i comprar roba i joquines (principalment) que els alumnes de l’escola havien aportat per a l’ocasió.

Així mateix, també es van organitzar diferents tallers d’activitats (pintacares, jocs d’habilitats, manualitats etc.) que van tenir als més petits ben entretinguts.

Un dels moments més màgics del dia va ser la gran actuació dels Tokatoms, el grup de percussió de l’escola.

L’esdeveniment va aconseguir recaptar 957,09 euros, els quals es van destinar a l’Obra Social de Sant Joan de Déu, per a la recerca del càncer infantil.

La roba i les joguines que no van ser comprades pels assistents es van donar a Solidança perquè les fessin arribar als més necessitats. I el menjar sobrant es va portar a entitats del barri.

L’AFA de l’Escola Barcelona agraïm a totes les famílies que van contribuir a l’èxit d’aquesta acció solidària ja fos amb les seves donacions, com amb la seva participació a l’esdeveniment. I especialment agraïm la col·laboració a les mares i pares voluntaris i a les entitats col·laboradores, sense els quals aquesta festa solidària no hauria estat possible.

Moltes gràcies!

Ja podeu veure les fotos de la jornada a la galeria d’imatges.

Categories: Solidaria