Éxit de l’Esmorzar Solidari 2024

Gràcies a tots i totes, l’esmorzar solidari en benefici de Sant Joan de Déu del passat divendres 23 de febrer ha estat un èxit increïble!

Les nostres voluntàries han passat per totes les classes repartint batuts, coques, melindros i magdalenes.

La recaptació aconseguida, 702 euros, es farà arribar íntegrament a Sant Joan de Déu en nom de l’escola, per contribuir a la recerca del càncer infantil.

Volem expressar la nostra gratitud als increïbles comerços del barri que, un cop més, han contribuït amb el seu suport: el supermercat Consum del carrer Lluçà, Cal Forner, la pastisseria Jaume, i Grey cafeteria i forn de pa. Així mateix, no podríem haver-ho assolit sense les meravelloses mares voluntàries.La vostra generositat fa la diferència!

Continuem treballant per causes importants i per fer créixer la nostra comunitat.

Moltes gràcies!

Ja podeu veure les fotos de la jornada a la galeria d’imatges.

Categories: Solidaria