Robòtica

Responsable: EDUACTIVITIES

Descripció de l’activitat:
PRESENTACIÓ
L’activitat de robòtica la duran a terme formadors/es especialitzats/des en carreres tècniques i amb formació de tecnologia. Donem el millor de nosaltres per dinamitzar i engrescar activitats on la programació i la lògica tenen un paper molt important.

• Busquem provocar curiositat, proposar reptes.
  • Encoratjar l’alumnat a construir els seus aprenentatges i ajudar-lo a prendre consciència del seu progrés en un ambient on s’atreveixi a fer propostes i manifestar la seva manera de pensar.
  • Tot això millorant la seva competència tecnològica adquirint nous coneixements a través de les noves tecnologies.

Material / vestuari: En aquesta activitat no es requereix cap mena de material ni vestuari concret.

Lloc de realització i recollida: L’activitat es realitza les aules de l’escola. La recollida es farà a les 17:15h al porxo.