Carta agraïment Festa Solidària per Mali

Benvolgudes famílies

Volem compartir amb tots vosaltres la carta  que ens ha fet arribar la Fundació IPI en agraïment  per la solidaritat demostrada de  tota la comunitat Educativa  de l’Escola Barcelona  que d’una manera o una altre, van col·laborar i participar el passat Diumenge 26 d’abril , en la Festa Solidària per Mali organitzada a la nostra Escola.

Ens sentim molt orgullosos d’informar-vos que   recaptació final ha estat de 2.047,30 € .
Per això , des de la Junta de l’AMPA  també ens volem sumar en aquests  agraïments i volem  donar-vos les gràcies per la bona acollida  de tothom que hi  va voler participar i gaudir d’aquesta meravellosa iniciativa .

Agraïments molt especials a la Direcció de l’Escola i el Consell Escolar, a totes les persones voluntàries d’IPI, al Willy i la Montse amb les seves truites solidàries, a les famílies que vam col·laborar amb  paradetes de pastissos, galetes, creps i punts de llibre, als alumnes de 5è i 6è voluntaris en el mercat de joguines, roba, trenes i maquillatge, a la coordinadora

d’ Ampes de Les corts, a l’Escola Itaca, al Departament de comunicació de l’Ajuntament de Barcelona del  Districte de Les  Corts , a totes les famílies amb les vostres donacions i  compres  i sobre tot,  a la Comissió de l’AMPA de la festa Solidària, sense el treball de la qual, res de tot això hagués estat possible.

Felicitats  i Moooltes gràcies !!

Una abraçada
Junta AMPA ESCOLA BARCELONA

La Festa Solidària per Mali, celebrada el passat diumenge a

l’Escola Barcelona, va ser un èxit en tots els sentits.

De les diferents activitats ofertes, es van recaptar 2.047,30 €, que ens serviran per mantenir viva la campanya AJUDEM A MALI, destinada a donar suport als centres d’acollida d’infants del país, actualment en una situació especialment precària.

Volem agraïr a la direcció de l’Escola Barcelona, a l’AMPA del centre, a les ballarines d’IPI-COOP, a Lucy & Suellen Cia, a M’Bore, a Agnés Agboton i, de manera molt particular, a l’organitzadora de l’acte, Montse Cañellas,tot el suport rebut.

Categories: Solidaria